ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Για την αποφυγή παρεξηγήσεων:



1.Τα κείμενα που θα μου φανούν να έχουν υβριστική,βλάσφημη,προσβλητική και υποτιμητική φάτσα,θα στέλνονται στο Πυρ το Εξώτερον.

Οι ιδιοκτήτες τους θα εκτελούνται παραδειγματικά.



2.Όσοι ψάχνουν εδώ μέσα για πορνογραφικό υλικό....έχουν χάσει!



3.Όσοι κύριοι ή κυρίες γίνουν πιεστικοί φλερτάκηδες σε οποιοδήποτε μέλος και το τελευταίο ζητήσει βοήθεια από την ομάδα,θα κάνουν παρέα με τους ιδιοκτήτες κειμένων-βλ.Νο.1 και θα εκτελεστούν δημοσίως στην πλατεία.



4.Αν όμως κάποιος θεωρήσει ότι εδώ βρήκε το καρμικό του ταίρι και φερθεί σ'αυτό με στοργή,τρυφερότητα και σεβασμό και θελήσει να το επικοινωνήσει και με τους υπόλοιπους,τότε κι εγώ μαζί του!



5.Παράκληση: αποφύγετε όσο μπορείτε τα greeklish.Θα σας ευγνωμονούν πολλά ματάκια εδώ πέρα!Να'στε σίγουροι γι αυτό!



6.Θέτε κι άλλο?Δεν έχει άλλο.Τέλος.





Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Μερικά "παιχνίδια"...

COURTROOM
ή αλλιώς...Αίθουσα Δικαστηρίου.

Θεωρείται αρκετά συνηθισμένο παιχνίδι και χρησιμοποιείται συχνά από ζευγάρια.
Έχει απ'όλα: "δίκη","δικαστές","ενόρκους" κλπ κλπ κλπ.
Παίζεται με παραπάνω από δύο άτομα,γιατί κάποιος πρέπει να πάρει τον ρόλο των αντίδικων άλλος του δικαστή και οι υπόλοιποι των ενόρκων,αν είναι πολλά άτομα.
Το ζευγάρι των ασυμφωνούντων,πηγαίνει είτε στην συνεδρία θεραπείας ζεύγους,είτε σε γνωστό ή γνωστούς και διηγούνται ο ένας τί έκανε ο άλλος περιμένοντας να τους δικαιώσει κάποιος τρίτος αλλά και οι υπόλοιποι.
Προσωπικά,μου θυμίζει το παιδικό "παιχνίδι": "Κυρίααα!Κυρίααα!Ο Δημητράκης μου πήρε το στυλόοοο!"
Και το άλλο παιδί αντεπιτίθεται:"Ναι,αλλά κι αυτός μου πήρε την ξύστρα πρώτος!" "Εγώ έχω δίκιο! "Όχι εγώ έχω δίκιο!" κι έτσι και τα δυό παιδάκια περιμένουν δικαίωση από την δασκάλα.
Στους ενήλικες έχει ακόμη μεγαλύτερη πλάκα!
Θα φτιάξω λοιπόν τώρα ένα δικό μου σεναριάκι πάνω σ'αυτό το παιχνίδι.
Ρόλοι: -Αντίδικοι:Παντρεμένο ζευγάρι ο Τάκης και η Σούλα-όχι τα κατσαριδάκια.
           -Δικαστής:Ο Μάκης-όχι το άλλο κατσαριδάκι-,συνήθως κοινός φίλος του ζευγαριού.
           -Σώμα Ενόρκων: αν υπάρχουν άλλοι παρευρισκόμενοι,όπως άλλοι φίλοι,συγγενείς,πεθερικά,συμπεθέρια,αδέλφια,ξαδέλφια κλπ.
           -Ακροατήριο: συχνά εξωφυλλαρούχοι που αποτελούν το απλό πλήθος που είτε είναι στην κοσμάρα τους ο καθένας,είτε δεν συμμετέχουν ενεργά για να μην φάνε ξύλο ή απλά δεν ανακατεύονται-μόνο ακούν ή κάνουν ότι ακούν.
Αν δεν υπάρχουν οι ένορκοι και το ακροατήριο,τότε το παιχνίδι παίζεται μεταξύ τριών.

Το ζευγάρι ή μαζί ή ένας από τους δύο-ο πιό "αδικημένος" κατά την άποψή του,παρουσιάζει στο "ακροατήριο" τις αδικίες και βλάβες που έχει υποστεί από τον άλλον "αντίδικο" και περιμένει να δικαιωθεί από τον "δικαστή" και τους "ενόρκους".
Ας πούμε ότι ξεκινάει η "δίκη" με την λαλίστατη Σούλα να λέει τί δεινά της έχει προξενήσει ο Τάκης.
Ο "δικαστής"-Μάκης ακούει...
Πετάγεται ο Τάκης λέγοντας ότι πριν από 1600 χρόνια, η Σούλα του είχε κάνει κάτι άλλο ΠΙΟ απεχθές κι εκεί πέφτει το γέλιο της αρκούδας,όταν,δε,σε πολλούς ανθρώπους υπάρχει η νοοτροπία ότι:
α)μόνο εγώ δικαιούμαι να έχω δίκιο
β)το δικό μου δίκιο έχει την μαγική ικανότητα να αναιρεί όλα τα άλλα δίκια των άλλων
γ)αν έχει ένας δίκιο-τότε δεν έχουν άλλοι δίκιο
δ)το δίκιο είναι μόνο ένα!
Εδώ,μου έρχεται στο μυαλό μου η φράση: "Το δίκιο είναι μία πόρνη που πάει με όλους",αλλά ας συνεχίσουμε την ιστορία...
Ο "δικαστής" που μέχρι ενός σημείου άκουγε,χρειάζεται τώρα να πάρει και μία θέση.
Εκεί,γίνεται το έλα να δεις,αφού όλοι οι συμμετέχοντες φεύγουν με πικρή γεύση στο στόμα...
Οι δύο "αντίδικοι" εναλλάσουν ρόλους θύματος-κατήγορου,ο δε "δικαστής" παίρνει τον ρόλο του σωτήρα και φεύγει ή σφαγμένος και με τους άλλους ή αδικημένος με την πικρότερη αίσθηση απ'όλους αφού είτε θα έχει αδικήσει έναν από τους δύο ή θα έχει χαλάσει την σχέση του ίσως ΚΑΙ με τους δύο.
Είναι όπως όταν τσακώνονται δύο άτομα και βρεθεί ένας να τους χωρίσει,αυτός που θα φάει το πιό πολύ ξύλο είναι...ο ΄"σωτήρας" ή αλλιώς ο "ειρηνοποιός".
Σημείωση: σε "ευγενικές" στιγμές αντιπαραθέσεων ανάμεσα στο ζεύγος,μπορεί να ακουστούν οι γλυκανάλατες φράσεις "γλυκιά μου","μωρό μου" πχ "μα τί λες γλυκιά μου γυναικούλα..." ή "βρε μωρό μου πώς μου τα λες έτσιιιι..." ή "λουλουδάκι μου πώς το πήρες κι εσύ έτσι...."  ή "τζουτζούκο μου με πληγώνεις" ή για περισσότερη παθητική-επιθετικότητα: "μα μωρό μου έκανα πλάκα..." κλπ κλπ,όπου τότε ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ πχ αυτό που ανέφερα προηγουμένως και ονομάζεται..."Sweetheart".
Άλλες φορές σε λιγότερη ευγένεια,συχνά αναπτύσσεται παράλληλα το παιχνίδι: "Furthermore" όπου οι κατηγορίες του ενός "αντίδικου στον άλλον πέφτουν σαν πολυβόλο όπου κανείς άλλος δεν προλαβαίνει να αρθρώσει λόγο....
Είναι το "κι άλλο κι άλλο κι άλλο!"
Άλλο παράλληλο παιχνίδι είναι το "Αν δεν το'κανα για χατήρι σου"-If it weren't for you ή αν δεν ήσουν εσύ και πολλά πολλά άλλα που κάποιους από εμάς μας εντυπωσιάζουν με την ευρεία γκάμα και εφευρετικότητά τους!

Η ΘΕΣΗ: "Πρέπει να πούνε ότι έχω δίκιο"
Ο ΣΚΟΠΟΣ: Καθησυχασμός,επιβεβαίωση,δικαίωση στα μάτια τρίτων και μετά σε μένα.
ΟΦΕΛΟΣ: Να προβάλλω την δική μου ενοχή στους άλλους δηλ.αυτό που νοιώθω εγώ και υπάρχει μέσα μου,να πιστεύω ότι το έχουν μόνο οι άλλοι-όχι εγώ.
Να απαλλαχτώ από τις ενοχές μου ότι κάτι δεν έχω κάνει σωστά στην σχέση και να απενοχοποιηθώ.
Απώτερο υπαρξιακό όφελος για κάποιους που επιβεβαιώνει το σενάριο της ζωής τους: "Είμαι πάντα λάθος και θα είμαι εις τους αιώνες των αιώνων γιατί αυτό μου δίδαξαν ότι είμαι".
Ετεροκαθορισμός και πόσο πολύ μετράει η γνώμη των άλλων για την ποιότητά μου και το σύνολό μου(δική μου προσθήκη)

Στην επόμενη ανάρτησή μου θα διαλέξω άλλο παιχνίδι.
Προς το παρόν,σας χαιρετώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: